Translate

poniedziałek, 8 grudnia 2014

2 urodziny bloga!

Od początku grudnia towarzyszy nam swiateczna atmosfera i codzienne zadania z naszego kalendarza adwentowego. W sobotę były Mikołajki, które spedzilysmy w London Wetland Centre, na spotkaniu z Mikołajem, reniferami, psiakami Husky i ptakami. Relacja TUTAJ.

6 grudnia obchodzimy jednak jeszcze jedno swieto, o którym w tym roku całkowicie zapomniałam.
To urodziny naszego bloga!



Zdjecie tortu znalazlam na blogu Kulinarne-dobroci
Zgadzacie sie ze mna, ze jest rewelacyjny?


W tym roku to 2 urodziny!

Trochę statystyki.

Przez te 2 lata odwiedzono nas ponad 105 tysięcy razy!!! Przegapiłam magiczne 100 000!
Dla wielu osób to pewnie nic wielkiego, dla mnie to magiczna liczba odwiedzin! Jest mi bardzo milo! 
Zaglądali do nas czytelnicy z 70 państw swiata, którzy zostawili ponad 900 komentarzy!
 Wiele osób pisało tez do mnie wiadomości prywatne, w odniesieniu do przeczytanych postów.
Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze! Mimo, ze pisze blog głównie w formie pamiętnika. Mimo, ze jego głównym zadaniem jest ocalić od zapomnienia nasze wspólne chwile, drobne przyjemności, male wycieczki. To od jakiegoś czasu nabrał on tez innego znaczenia. Dzięki wielu komentarzom i wiadomoscia doszłam do wniosku, ze dla calkiem sporej grupy czytelników nasz blog jest przewodnikiem i inspiratorem. Wielokrotnie odpowiadałam na wiadomości jak gdzieś dotrzeć, co warto zobaczyć. Wielokrotnie  otrzymywałam wiadomości z podziękowaniami, za opisanie jakiegoś miejsca, bo sprawiło to, ze nasi czytelnicy tez tam się wybrali i świetnie się bawili. Takie wiadomości uwielbiam! I bardzo za wszystkie dziękuje!

W czasie tych 2 lat napisałam 174 posty. Byliśmy razem w Indiach, Chorwacji, Hiszpanii, najwięcej zobaczyliśmy jednak w Anglii i Polsce.

Brałam/biorę udział w kilku projektach blogowych

Od września oficjalnie rozpoczelismy edukacje domowa naszej 4,5 letniej córki. Te nowa, wspólna podróż przez życie zaczelam opisywać na blogu Wesoła szkola. Zastanawiam się jednak czy to dobry pomysł, aby pisać dwa oddzielne blogi? Moze lepiej aby wszystko zostało na Rodzinnych podróżach? W końcu edukacja domowa to także podróż. To rodzinna podróż przez życie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekujemy za odwiedziny! Pozostaw po sobie slad, bedzie nam bardzo milo :) Odwiedzimy takze i Ciebie.

UA-44437388-1