Translate

piątek, 19 września 2014

Pierwsza lekcja jazdy konnej mojej czterolatki! Jestem dumna!!!

Po tym jak kilka dni temu nie udało nam się pojezdzic konno w stadninie koni na Beckton, Zara byla bardzo zawiedziona. Matka postawila sobie wiec punkt honoru zorganizowac dziecku lekcje. I udało się! Pojechalysmy do Lee Valley Riding Centre. 






Zara ma dopiero 4 latka i 5 miesięcy, zajęcia sa prowadzone dla dzieci od 5 roku zżycia.Udało nam się jednak obejsc te zasade, rozwiązaniem okazała się prywatna lekcja. Trzy razy droższa niz gdyby Zara miala 6 miesięcy więcej, ale nie mogłam jej tego odmówić!








 Dojazd do stadniny zajal nam ponad godzinę. Jechalysmy 3 liniami metra i jednym autobusem. Gdy wychodzilysmy z domu, na niebie nie bylo ani jednej chmury, niebo bylo blekitne. Gdy wysiadlysmy z autobusu i weszlysmy na teren stadniny, zaczelo grzmieć a chwile później zaczal lac deszcz.






Gdy juz uzgodniliśmy wszystko i zaplacilysmy pozostało tylko przygotować Zarę do jazdy.




 Na nasza lekcje musialysmy trochę poczekać, ale dzięki temu moglysmy zobaczyć lekcje innego dziecka. Trochę starszego od Zary chłopca, który przyszedł juz na kolejne zajęcia. Coz nieskromnie powiem, ze moja mala byla o niebo lepsza! Wiem co mówię, jestem instruktorem jeździectwa! Jestem z niej taka dumna! Balam się, ze Zara nie będzie do końca zadowolona. Chciała jezdzic konno, ale nie byłam pewna jej reakcji gdy juz stanie kolo konia i będzie musiała na nim usiasc. Obawiałam się, ze moze się bac. I wiecie co Wam powiem, balam się tylko ja. Zara byla zachwycona! Sluchala pilnie instruktorki i bez chwili wahania wykonywała wszystkie jej polecenia. W czasie zaledwie 30 minut (tyle trwala lekcja) nauczyła się jak ruszyć, zatrzymać się, skrecic, kilkakrotnie jechała sama bez pomocy instruktorki, przez chwile nawet klusowala! Gdy zobaczyłam, ze instruktorka zaczyna biec, a kucyk klusowac miałam stan przedzawalowy. Klus to wolny bieg, ale bieg. Moje dziecko tak świetnie sobie radziło, ze instruktorka zaczela jej tlumaczyc klus anglezowany. Zara oczywiście nie robi tego jeszcze dobrze, ale sam fakt, ze nie bala się "unosić i opadac" w siodle w czasie jazdy, jest dla mnie powodem do dumy. Pamiętam moje pierwsze lekcje, byłam wtedy na studiach. Balam się konia, naukę jeździectwa rozpoczelam, aby ten lek przelamac. Anglezowanie wcale mi na początku nie szlo. Dwa lata zajelo mi zrobienie papierów instruktora. Pamiętam mój pierwszy galop, moja pierwsza jazdę nad brzegiem morza, moje pierwsze skoki przez przeszkody, ach rozmarzylam się... Wracamy do mego skarba!
Zara zachowywala się jakby zostala stworzona do jazdy konnej. Zostala na koniec pochwalona i Pani instruktor powiedziala, ze jak na pierwsza lekcje to byla rewelacyjna!

Sami zreszta zobaczcie!





















Pani instruktor nie tylko uczyla Zarę jak jezdzic, ale przekazywala jej tez wiele informacji teoretycznych. Bardzo się ciesze, ze tam dzisiaj pojechalysmy. Od teraz jazdę konna wpisujemy do naszego kalendarza na stale! Chodzimy raz w tygodniu!



 

 


A teraz trochę o cenach w Lee Valley Riding Centre.

W zajeciach grupowych moga uczestniczyc tylko dzieci powyzej 5 roku życia. 
Dzieci powyzej 16 roku życia placa jak dorosli.

Zajecia dla poczatkujacych

 

W tygodniu 

dziecko - £12 (1/2 godziny)

Weekend

dziecko - £15 (1/2 godziny)
dorosly - £29 za godzine

Zajecia grupowe

 

1 godzina zajec dla dzieci - £21 / doroslych - £29
1 godzina skoków dla dzieci £26 / dorosli £34


Lekcje prywatne

 

W przypadku dzieci ponizej 5 lat, tylko taka opcja wchodzi w gre.

W tygodniu od 7:00 do 16:00 zajęcia sa tansze, po godzinie 16-tej i w weekendy sa drozsze. Podana cena jest cena za osobe.

30 minut - £37.50 / £43
45 minut - £52 / £57

30 minut w parze - £32.50 / £38
45 minut w parze - £39 / £44.50


Znizki

 

Osoby niepelnosprawne - £16 za 1/2 godziny
szkoly i organizacje charytatywne - £14 za 1/2 godziny (tylko w tygodniu od godziny 7 do 16-tej.


Nas dzisiejsza zabawa kosztowala £43, gdybysmy byly trochę wczesniej bylo by taniej. Teraz bede rezerwowala zajęcia z wyprzedzeniem. A od kwietnia zapiszemy się na zajęcia grupowe.




 71 Lea Bridge Rd, 
London E10 7QL
tel 020 8556 2629
Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This free picture slideshow customized with Smilebox

1 komentarz:

  1. super :) Moi chłopcy uwielbiają konie. I o ile starszy tylko głaszcze, przytula się to jeszcze boi się usiąść. Za to młodszy ostatnio siadł na wielkiego i był prowadzony. Też myśleliśmy o jakiś lekcjach. Ale na razie wszędzie gdzie pytałam bliżej naszego miejsca zamieszkania to są dla dzieci powyżej 6 lat. Szukam dalej. Ale sama się troszkę boję. Pamiętam jak ja jeździłam i się uczyłam i nagle koń dęba stanął. Wystraszyłam się na maksa i od tamtej pory nie siadłam. Strasznie się boję że może młody spaść. Niby są instruktorzy itd ale to tylko zwierze i na własnej skórze poczułam że może zrobić coś innego niż ktoś ma na myśli :) Może nie był dobrze ułożony- ja się na tym nie znam. Napisz coś co mnie do końca przekona :) A Zara świetna !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za odwiedziny! Pozostaw po sobie slad, bedzie nam bardzo milo :) Odwiedzimy takze i Ciebie.

UA-44437388-1